czwartek, 20 lipca 2017

OVERSIZE JEANS JACKET

Cześć Wam!

Jeansowa kurtka to bez wątpienia element garderoby, który każda z nas powinna mieć. Od jakiegoś czasu podobał mi się model oversize, dlatego też widząc taki w Stradivariusie bez namysłu kupiłam. Stylizacja z dzisiejszego wpisu jest ostatnio moją ulubioną. Szara dopasowana sukienka, slip-ony w kwiaty, różowa torebka i lustrzane okulary świetnie komponują się z ciemno-niebieską kataną. Lipcowe temperatury wymagają ostatnio okryć wierzchnich, dlatego jeśli jeszcze nie posiadacie jeansowej kurtki to polecam Wam udać się na wyprzedaże, na pewno znajdziecie coś dla siebie.

Buziaki!
S.♥













Sukienka/Dress-Zara
Kurtka/Jacket-Stradivarius
Buty/Shoes-Papilion
Torebka/Bag-Wholesale7
Okulary/Sunglasses-Univesti
Zegarek/Watch-Daniel Wellington

52 komentarze:

  1. Torebeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest mega! ;) Podoba mi się cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna całość, idealnie wygladasz :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Jeansowa kurtka to mój niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw kurtka z tą sukienką wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka, właśnie przyszła mi podobna:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kurtka! Mam podobną ;) Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobną katankę z bonprix - uwielbiam ją :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz :) Bardzo podoba mi się katana, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolustely cool and super trendy!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta kurteczka i super wygląda z dopasowaną sukienką!!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie takie buty, są bardzo w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. urocza torebka;))
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie wyglądasz <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Love it! Happy weekend dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie rewelacja! Bardzo mi się podoba! Super kurtka, świetna sukienka i torebka. Genialnie wyglądasz! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała stylizacja super, najbardziej jednak w oko wpadła mi chyba torebka *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale swietnie wygladasz! Super torebeczka :*

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie rewelacyjne dodatki! ;-) Kurtka też super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jeansowe kurtki oversize <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja. Idealna na wiele okazji :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Tę sukienkę uwielbiam!!! ♥

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look! Uwielbiam rzeczy oversize

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie! A jakie śliczne włoski! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing and very cool outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :)
    Piękna sukienka idealnie Ci pasuje :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurteczka śliczna, a różowa torebka pięknie tutaj współgra z całością. Stylizacja jak najbardziej na tak !

    OdpowiedzUsuń
  29. Your jacket & your bag was so beautiful..
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka wygląda super :) całość fajnie do Ciebie pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja!
    Torebka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny look kochana ale jednak buty skradły moje serce :)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny zestaw, kolorystyka idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię takie zestawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. what a fantastic post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam taki styl *.*
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale, ten zegarek mnie zachwyca od dłuższego czasu :)
    Czy mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszym poście?

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja Sabinko :D Katana jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeansowa kurtka to klasyk także super że znalazła się w Twojej szafie ;)
    Wyglądasz bosko :*

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja ;) okulary mnie u Ciebie zainspirowały i kupiłam podobne też na Univesti, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi bardzo wpadła w oko ta różowa torebka, pomyślałam że bardzo ładnie wyglądała by w jakiejś luźnej stylizacji z drewnianym zegarkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajna sukienka!

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)